Novinky

20.04.2010 21:45

Zrušené schůzky

Ahoj všichni, vzhledem k vrcholícím přípravám na závod MUCHOVMAN 2010 nebudu moci čtyři úterky za sebou vést kroužek. Dnes jsme tedy byli naposledy a sejdeme se zase až v úterý 25. května. S tím souvisí i uzavření horolezecké stěny v kině do odvolání. Děkuju všem za pochopení a těším se za...
10.04.2010 16:02

TEREZKA 10.4.2010

V sobotu 10.4. jsme se v 9:00 hodin sešli na sídlišti ve Velkých Hamrech a odtud společně vyrazili směr Muchov. Počasí nám bohužel nepřálo a po několika slunečných a teplých dnech se dnes jako naschvál ochladilo a déšť střídal ledové kroupy. Tím spíš jsem překvapen vysokou účastí - 11 dětí z...
07.04.2010 21:20

Sobotní lezení

V sobotu 10.4. jdeme lézt na pravé skály!!! Sejdeme se ráno v 9:00 hodin u večerky ( obchod s potravinami u Vietnamců ) na sídlišti ve Velkých Hamrech. Podle počasí se pak rozhodneme kudykam. V ideálním případě vyrazíme pěšky směr Terezínka a pokusíme se vylézt na Terezku. Pak dál po hřebeni na...
07.04.2010 21:10

Slaňování

Na včerejší schůzce jsme procvičovali techniku slaňování na dvojitém laně. Trochu jsme tak trénovali sestup z vrcholu skály, ze které nelze kvůli obtížnosti slézt jinak ( slézt, sejít, seskočit... ). Jako slaňovací pomůcku jsme používali osmu, někdo vyzkoušel i kyblík. Závěrečných 10 minut patřilo...
16.03.2010 21:27

Schůzka, soutěž a promítání

Na dnešní schůzce jsme nejprve uzlovali, pak vyzkoušeli posez v paraglidingové sedačce ( paragliding i climbing jsou si docela blízké a spousta lezců zároveň létá i leze ). Následovala přehazovaná a všichni proti všem. Na závěr byli všem zájemcům o promítání diapozitivů SKÁLY JIZERSKÝCH HOR rozdány...
09.03.2010 21:08

Dnešní schůzka

Na dnešní schůzce jsme zaznamenali nejvyšší účast v tomto školním roce - celkem 18 horolezců a horolezkyň!!!!!!!!! Zkusili jsme zahrát Kimovku, pak  hru na posilování rukou  ( lovci a opice ) a na závěr všichni proti všem. Od 18:00 hod přišlo do kina na stěnu ještě pár členů kroužku -...
16.02.2010 20:53

Lanový žebřík a ferráty

Na dnešní schůzce jsme po dlouhé době zdolávali provazový žebřík. K tomu jsme dnes navíc vyzkoušeli jak je třeba se pohybovat na zajištěné cestě ( via ferrata, klettersteig ). S ferratovým setem jsme přelézali žebřiny a nacvičovali správné přecvakávání karabin u kotvících bodů. Všem to šlo báječně,...
03.02.2010 20:58

V úterý se nejde

Zdarec všichni, v úterý 9.2. není horolezecký kroužek, protože jsou prázdniny. Hezky si je užijte a pokud budete mít dlouhou chvíli mrkněte na tohle - www.ceskatelevize.cz/vysilani/10121430297-sen/20738253458.html Film natočil Jirka Kratochvíl a je o lezení v Yosemitech ( USA ) a splněných...
19.01.2010 20:31

Kimova hra

Dnes jsme zkusili zahrát Kimovku - hru, která cvičí paměť a v našem případě i názvosloví lezeckých pomůcek. Z třinácti předmětů si nejvíce pamatoval Pavlík Just ( 12 ). Dále pak Andrea a Ivet ( 11 ), Tom H. a Jitka ( 10 ), Anička T. ( 9 ), David ( ten dokonce doplnil slovo PONOŽKA přídavným jménem...
16.01.2010 13:18

Výsledky HOROLEZECKÉHO VÍCEBOJE

Vázání uzlů, prolézání žebřin, zdolání provazového žebříku, slackline, průstup mezi tyčemi i vědomostní kvíz musel zvládnout každý, kdo chtěl uspět v dnešním HOROLEZECKÉM VÍCEBOJI! Účastníci postupně procházeli jednotlivými stanovišti a za každý splněný úkol sbírali body - kdo jich měl nejvíc, ten...

Novinky

16.03.2014 09:11

Čertovy skály, 9.3.2014.

První letošní lezení na pravých skalách máme za sebou. Sraz všech byl v 9:15 u Z.Š Velké Hamry. Odtud pak pěšky přes Hamrska a Vrchůru k Čertovým skalám. Postupně jsme lezli na Kladívko, Černostudniční věž a Čertíka. Z celé oblasti jsme vynechali jen Čertovy hlavičky, které jsou z náhorní strany...
16.03.2014 09:04

V novém roce na starých stránkách...

Vzhledem k tomu, že zejména mladší členové horokroužku ještě nemohou mít facebook - oživujeme staré webové stránky. Facebookový profil našeho horokroužku normálně běží paralelně dál. Mára navíc chystá úplně nové webovky pod doménou horokrouzek.cz.